Tuesday 5 April 2011

Capitolul 8

Actul 1: Trebuie...
5 aprilie. Adica azi. Ziua in care am dat din greseala peste blog din nou...blogul meu de mult uitat...blogule, blogutule, ce mai faci, dragutule?...Oricum, ideea e ca nu s-au intamplat prea multe lucruri deosebite in intervalul de timp scurs de cand n-am mai scris. Aceiasi stare de greata privind societatea bolnava din jur...aceiasi resemnare privindu-mi soarta de a trai cu parintii pe care-i am...aceiasi problema cu lipsa de fonduri...numai sufixul varstei s-a schimbat...happy birthday to me...
Trebuie sa incep sa-mi fac ordine in ganduri. Trebuie sa ma apuc de invatat. Pentru bac, pentru admitere... dar in acelasi timp parca imi doresc sa continui viata asa cum o traiesc acum...O viata impartita intre certuri cu ai mei parinti, chitara, certuri cu alte persoane, catarat, visuri si idealuri nascute dintr-un spatiu necunoscut al inimii...
Dar, ca sa-mi fac ordine in ganduri, trebuie intai sa-mi fac ordine in viata. Si asta e cu atat mai greu, cu cat realizezi ca trebuie facuta. Trebuie sa ajung la o intelegere cu ai mei. Trebuie sa ma apuc si de invatat si sa las distractia. Dar in acelasi timp, datorita firii mele rebele, trebuie sa tin piept tuturor, sa fiu eu ala care nu isi pleaca capul...Grea decizie. Trebuie sa fac cumva sa ma hotarasc. Trebuie.

No comments:

Post a Comment